2016 m. kovo 16 d., trečiadienis

Knygos pristatymas Radviliškio rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje

Kovo 9 dieną Viešojoje bibliotekoje pristatytas radviliškietės, literatų klubo „Jonvabalis“ narės Dalios Tamošiūnaitės-Šalengienės pirmasis eilėraščių rinkinys „Būti savimi“.
Į renginį atvyko literatų klubo „Jonvabalis“ nariai, knygos autorės artimieji, draugai, pažįstami. Kūrėjos kolegė Elena Stančikienė jiems pristatė naująją knygą. Dalia Tamošiūnaitė-Šalengienė pasidalijo kūrybinėmis mintimis, papasakojo, kas paskatino išleisti pirmąją knygą, kvietė visus aktyviai skaityti ir nepamiršti poetinio žodžio.
Viešosios bibliotekos direktorė Violeta Šukaitienė, linkėdama autorei kūrybinės sėkmės, įteikė jai padėkos raštą už gražų indėlį Viešosios bibliotekos literatų klubo „Jonvabalis“ veikloje ir už kūrybinius atradimus, dovanojančius džiaugsmą krašto žmonėms. Šiltų žodžių negailėjo ir direktorės  pavaduotoja Vida Marcinkienė, kuri „Jonvabalio“ narių susirinkimo metu išrinkta klubo pirmininke. Literatūrinės popietės dalyviai taip pat nuoširdžiai džiaugėsi knygos autorės debiutu, nuoširdžiai ją sveikino ir linkėjo išleisti dar ne vieną knygą.
Knyga „Būti savimi“ – tai įvairiais laikotarpiais sukurti Dalios Tamošiūnaitės-Šalengienės
eilėraščiai. Juose atsispindi autorės nuotaikos, jausmai, santykis su aplinka ir žmonėmis. Išleido
Radviliškio viešoji biblioteka.

Viešosios bibliotekos informacijos ir nuotraukos

                                         
              Knygą  „Būti savimi“ pristatė autorės kolegė Elena Stančikienė


Literatę Dalią Tamošiūnaitę-Šalengienę (kairėje) pasveikino Viešosios bibliotekos direktoriaus pavaduotoja Vida Marcinkienė


                            Ištraukas iš naujosios knygos skaitė Antanas Stančikas




2 komentarai:

  1. Liudijimas: jau daugelį metų ieškojau tikros šventyklos, kad galėčiau padaryti šventyklą, nes buvau daug sukčiavimo internete.Kai vieną dieną susitikau su mano draugu, kuris nukreipė mane į rimtą šventyklą, kuri su juo susisiekė 10 metų, kad jo gyvenimas changé.Il padėk man susisiekti su šventykla. Per savaitę mano gyvenimas pasikeitė. Aš tapau tuo, kas norėjau būti daugelį metų. Jei duosiu šį liudijimą, tai žmonėms, tokiems kaip jūs, kuriems reikia pagalbos, nes ta pati šventykla gali priversti jus grąžinti savo buvusią žmoną ar jūsų buvusį vyrą. Ta pati šventykla gali padėti jums rasti šypseną, kurią norėjote dėka 5 milijonų JAV dolerių, kuriuos jie siūlo pirmiausia po pakto, kad galėtumėte plėtoti savo veiklą ir realizuoti savo svajones. Tuo metu aš kalbu su jumis man, kuris buvo apgailėtinas, Aš esu milijonierius, ir aš aukoju asociacijoms nuo Covid 19 atėjimo.Čia yra šventyklos kontaktas, kuris leis jums rasti šypseną, kurią norėjote daugelį metų : espiritualtemplo@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. LIUDIJIMAS: PAKTAS SU VELNIU . I am a woman and I have made the pact for 4 years. Taigi aš esu senas. I used to be a waitress in a restaurant. tačiau šiandien dėl pakto aš esu tarptautinių kompanijų, tokių kaip "Facebook", "twitter", "Renault", "Visa", "Western Union", akcininkas ....... Turiu įmonių visame pasaulyje. Aš labai džiaugiuosi savo vyru ir dviem vaikais. Viskas gerai. Dar kartą dėkoju šiai šėtono šventyklai, kuri padėjo man sėkmingai gyventi. tiems, kurie nori su jais susisiekti. čia yra jų adresas : espiritualtemplo@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti