2014 m. rugsėjo 7 d., sekmadienis

Kūrybinė stovykla vaikams

                      Rugpjūčio 28–29 dienomis Jurdaičių bendruomenės namuose šurmuliavo vaikai.
Joniškio Jono  Avyžiaus viešosios bibliotekos Jurdaičių filialo suorganizuotoje dviejų dienų stovykloje  „Ten, kur pasakos nakvoja“ stovyklavo 19 įvairaus amžiaus vaikų.
                       Stovyklos tikslas – kūrybiškai praleisti paskutines vasaros dienas ir  sudominti vaikus knyga. Visi stovyklos dalyviai aktyviai įsitraukė į daugybę smagių veiklų ir  atrakcijų.
                      Vyresnio amžiaus vaikai padėjo bibliotekininkei paruošti bei apipavidalinti stovyklai skirtas patalpas: iš spalvoto popieriaus karpė papuošimus, išdėstė darbui reikalingas priemones: multimedijos komplektą, stalus,  kėdes. Kita užduotis buvo pagal duotą  sąrašą  surasti bibliotekoje knygas ir žaidimus. Bibliotekininkė pristatė vaikams naujas knygeles ir priemones, skirtas stovyklautojų užimtumui.
Dvi dienas su dalyviais buvo kalbamasi apie  pasakų  vaidmenį,  kaip jos  kuriamos, kokia jų įvairovė ir kur jos gyvena. Vaikai ne tik skaitė, bet ir žiūrėjo ekranizuotas pasakas. Stovyklautojai buvo įtraukiami į kūrybinę bei pramoginę veiklą, kur buvo ugdomi kūrybiniai, meniniai, darbiniai įgūdžiai, bendravimo kultūra. Vieni atliko užduotis, kiti   žaidė stalo žaidimus, kur reikalingas loginis mąstymas. Mažieji rinkosi koordinaciją lavinančius žaidimus bei rankdarbių pamokėles: lipdė bei piešė pasakų veikėjus, kūrė paslaptingus amuletus ir kitus rankdarbius. Vaikai savo darbelius pristatė draugams surengtoje parodėlėje.
Renginio metu buvo apdovanota  daugiausiai pasakų bibliotekoje perskaičiusi skaitytoja – Skaistgirio vidurinės mokyklos  ketvirtaklasė  Karolina Truškauskaitė,   per metus perskaičiusi  61 pasakų knygą. Pertraukėlių metu stovyklautojai buvo vaišinami kaimo bendruomenės paruoštomis vaišėmis.

Teksto ir nuotraukų autorė
Diana Užkuraitienė
Joniškio rajono Jono Avyžiaus  viešosios bibliotekos Jurdaičių filialo vyr. bibliotekininkė






1 komentaras:

  1. Laba diena visiems, noriu pasidalinti turima patirtimi su dr. Ajayi. Jis yra labai galingas žmogus, kurį palaimino jo priekinis tėvas padėti žmonėms, turintiems įvairių gyvenimo problemų. Aš išgyvenu blogesnį savo gyvenimo etapą, nes mano vyras man pasakė, kad nori skyrybų iš niekur, paklausiau jo, kur suklydau, tačiau jis man nieko neatsakė, o jis išsikraustė iš namų. Tai buvo tikrai įtempta, todėl laukiu pagalbos, kai sutikau dr. Ajayi burtininkas internete, po tam tikrų konsultacijų paaiškinau jam savo būklę ir sužinojau, kad mano vyras dirba su sekretoriumi darbe ir jis yra prižiūrimas jos, o didysis rašybos rašytojas man pasakė, ką reikia padaryti, ir aš laikiausi jo nurodymų, šiandien aš Aš didžiuojuosi moterimi, sakydama, kad mano vyras yra namuose su manimi, ir mes tikimės, kad mūsų antrasis vaikas bus dėkingas rašytojui Ajayi, jei jums reikia rašybos keitiklio pagalbos iškilus bet kokioms problemoms. tinkamas asmuo, norintiems tobulo ir tikroviško gyvenimo aprašymo lt. Susisiekite su jo „Viber“ ar „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti