2016 m. balandžio 29 d., penktadienis

Radviliškio rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje – susitikimas su aktore Gražina Baikštyte


Balandžio 21 dieną Viešojoje bibliotekoje surengtas susitikimas su kino aktore Gražina Baikštyte. Renginys pritraukė nemažą būrį klausytojų. Jiems aktorė pasakojo apie save, kūrybą ir trumpai pristatė savo naująją knygą „Gyvenimas kaip teatras“. Publika aktyviai uždavinėjo klausimus aktorei, o ji mielai dalijosi savo patirtimi, išgyvenimais, patarimais.
Viešosios bibliotekos dirktorė Violeta Šukaitienė įteikė aktorei padėkos raštą.
Gražinos Baikštytės knyga „Gyvenimas kaip teatras“ – tai nuoširdžių ir atvirų pokalbių su ryškiausiais lietuvių teatro bei kino aktoriais knyga: su Regimantu Adomaičiu, Donatu Banioniu, Gražina Balandyte, Vytautu Tomkumi, Kostu Smoriginu ir daugeliu kitų, kurių gyvenimo istorijos pribloškia, o kartais – prajuokina. Skaitytojas čia gali susidurti su skirtingų žmonių skirtingais išgyvenimais, nuostatomis, realybėje aktorių patirtomis dramomis, tragedijomis ir komedijomis, kurios dažnai ne mažiau įdomios negu vaidinimai scenoje...
Pokalbių knygą išleido leidykla „Vaga“.


Viešosios bibliotekos informacija ir nuotraukos          

                                               

 Renginį vedė laikinai einanti renginių organizatorės pareigas Dovilė Jankutė (kairėje)


 Aktorė Gražina Baikštytė dalijosi patirtimi ir atsakė į kiekvieną užduotą klausimą


 Viešosios bibliotekos direktorė Violeta Šukaitienė (kairėje) su aktore Gražina Baikštyte

                            
 Autorės knygos su nuoširdžiais palinkėjimais kiekvienam                                             


1 komentaras:

  1. Aš taip didžiuojuosi ir džiaugiuosi būdama čia, norėdama pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad dabar mano vyras grįžta namo, meldžiantis už visus savo neteisingus veiksmus, sakydamas, koks tuščias jis jautėsi visą laiką būdamas išvykęs. , jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, kurios įvyko maždaug po 5 mėnesių, kas tai pamanys. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai susisiekiau su daktaru Egwali, dėl kurio man buvo kreiptasi pagalbos. Aš esu laimingiausia moteris visame pasaulyje šiandien, sakyčiau: „tai, kad mano vyras vėl reiškia viską man ir mūsų kūdikiams. Tai yra tikras stebuklas man ir mūsų šeimai, teikiantis amžiną malonumą ir linksmybes. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kiek išreikšti savo gilų dėkingumą ir dėkingumą jums, Dr.Egwali. Aš primygtinai rekomenduosiu jį, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota.
    Siųskite jam el. Laišką šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti